tirsdag 22. juni 2010

Tur med Karpe Diem 19- 20 juni

Lørdag morgen bar det ut på tur igjen:) Egentlig skulle jeg kjøre dobbelt med Michael denne dagen, men i stede ble det en liten tur til Vinstra og tilbake med Karpe Diem.

Turen gikk bra, litt mye veiarbeid, men ellers veldig bra:)Like koselig som det pleier å være:) Fantastisk gjeng rett og slett...

Kikke og barna var oppe på helgebesøk hos Bjørnar så var kjempekoselig å møte på dem også. De skal jo mest sansynlig flytte opp dit for ett år, så må prøve å se dem så mye jeg kan nå. Føler jeg får sett dem aaaalt for lite:(
Mathias og Andreas har blitt så store! De skravler og skravler og er kjempe søte. Andreas hadde pyntet seg til jeg kom med Kikkes pannebånd, jeg hadde bildet men det ble dersverre slettet når jeg oppgraderte tlf min:( Mathias kom med veldig mange gullkorn. Først snakket vi litt om at de kanskje skulle flytte opp dit, det syntes han var litt kult. Men så sa jeg at han kom til å få mange venner i barnehagen, da svarte han: "Nei, for jeg skjønner ikke hva de sier, de snakker ett annet språk!" Trodde jeg skulle le meg ihjel! Senere på kvelden kom han med ennå ett. Mange ganger fikk han beskjed om at han ikke fikk drikke cola nå, for han skulle legge seg veldig snart. Så når Kikke og Bjørnar drev å la Andreas og litt sånn, så tar han en slurk av colaflasken. Prøver å sette den pent fra seg igjen akkurat der den hadde stått! Så spørr jeg om det var så lurt, siden han ikke fikk lov å drikke cola så sent. Da svarer han helt ut av det blå: "det de ikke vet, har de ikke vondt av" med ett kjempe rampete glis! Jeg skulle liksom ikke le, men klarte ikke å holde meg... Men sladret ikke på han, men han klarte fint å gjøre det selv, ved å drikke mens de var der etterpå. hehe...

Så bar det tilbake til bussen, hvor det ble ett par timer søvn, før vi satte nesa mot Oslo igjen. Liker sånne korte turer kjøremessig:) Trengte det nå etter Oslo- Bergen, Oslo- Førde, Oslo- Bergen.

Søndag var det bare å sove noen timer før jeg reiste ned til sentrum og så på "Miriam and the rest of us". Følte jeg så litt trøtt og grinete ut, men har man lovet å komme på konsert så har man lovet det. Sove kan vi gjøre når vi blir gamle:) hehe.. Men var en veldig bra konsert, så angrer ikke på at jeg hadde sakt ja heller:) Vil dere høre noe av musikken kan dere besøke myspacesiden ved å trykke på linken under:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar