onsdag 2. juni 2010

Bergenstur med Prosec - Guns'n Roses

Natt til mandag reiste jeg over til Bergen med Prosec. De skulle passe på at alt gikk bra for seg på Guns'n Roses konserten 31 mai.

Det var kjempe hyggelige mennesker, så var en laaaaang men veldig koselig tur.Møtte også på noen fra det lokale crewet som kjente pappa, og hadde hørt mye om "datteren til Hansen". Ble litt nyskjerrig på hva de hadde hørt om meg, men turte ikke spørre. hehe.. men hørtes bare ut som det var positivt ment.

Her er min bolig for tiden. Her skal jeg i allefall bo en hel mnd fra 23 juni til ca 22 juli! hehe.. bra jeg sakte men sikkert begynner å overvinne klaustrofobien min:) Så ser på det som en utfordring jeg skal overvinne:)


Det var litt uklart når vi skulle reise fra Vestlandshallen, så jeg stod opp litt før midnatt. Da tenkte jeg at konserten begynte å nærme seg slutt, for nå kjente jeg igjen en sang. Men viste seg at jeg skulle ta veldig feil...! For de spilte videre og videre. Så jeg bestemte meg for å lese avisene på mobilen, og sløve litt mens jeg ventet. Jeg slår opp på VG og leser denne artikelen, og skjønner jeg kunne sikkert sovet 2 timer minst til:
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10008034

Var ikke så veldig mange blide mennesker jeg fikk inn i bussen noen timer senere heller, ca 3 og 1/2 time etter de egentlig hadde planer om å reise fra Bergen. Men stemningen tok seg opp igjen, når de fikk mat,og ble en fin tur tilbake over fjellet også.

Nå vet jeg i alle fall hvorfor stoooore internasjonale artister har med seg så utrolig mange biler med utstyr... mens jeg satt å ventet på at vi skulle reise tilbake, satt jeg å så på at engelskmennene lastet bilene sine. Det var ingen av de 5 bilene som ble lastet fulle, og ingen av dem stablett noe i høyden. Sikker på at de kunne fått plass til alt på 2- 3 biler om de hadde pakket litt anderledes.. Men er sikkert en grunn til at de gjør det sånn.. Og ikke jeg som betaler hehe, men var litt gøy å sitte å se på dem.



Ellers er det ikke så mye mer å si om denne turen. Annet enn at jeg skal huske solkrem nestegang jeg skal over fjellet, og ikke ta på meg ullgenser når det ser ut til å bli fint vær i løpet av natten. Er ikke å anbefale ullgenser fra Hemsedal til Oslo når det får fra +5 til +25 ute. hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar