torsdag 24. juni 2010

"sommerferien"

I morgen er det ut på tur igjen!!! Og denne gangen blir jeg borte i ca en mnd!!! Litt trist å ikke skulle se venner og familie på en stund, men dere er hjertelig velkommene til å ringe, eller besøke meg på en av Statoil stasjonene under.

Fredag 25 juni: Fiane vest.
Lørdag 26 juni: Harebakken - Arendal
Søndag 27 juni: Ålgård
Mandag 28 juni: Forus- Stavanger
Lura- Sandnes
Onsdag 30 juni: Ulset
Nesstun
Torsdag 1 juli: Moa- Ålesund
Fredag 2 juli: Otta
Lørdag 3 juli: Oppdal
Søndag 4 juli: Klett- Leinstrand
Tunga - Trondheim
Tirsdag 6 juli:Langneset - Mo i Rana
Onsdag 7 juli: Olav 5s gate- Bodø
Torsdag 8 juli: Leknes
Fredag 9 juli: Svolvær
Lørdag 10 juli: Fagernes- Narvik
Søndag 11 juli: Nordkjosbotn
Mandag 12 juli: Breivika- Tromsø
Fr. Nansens Plass- Tromsø
Lørdag 17 juli: Nardo- Trondheim
Berkåk- Rennebu
Søndag 18 juli: Dombås
Mandag 19 juli: Strandtorget- Lillehammer
Tirsdag 20 juli:Mjøstranda - Gjøvik
onsdag 21 juli: Ullerål- Hønefoss
Torsdag 22 juli: Rundtom- Drammen

Turen fortsetter, men jeg hopper antagelig av her... Må hjem å øve noen helger før det braker løs med egene konserter i august:)

Jeg er lei for at jeg ikke har rekt å besøke noen før jeg dro, men har ikke hatt så mye mer fri enn at jeg har fått pakket baggen min. Håper dere alle har det bra, så snakkes vi i allefall på tlf utover sommeren:) Og kanskje sees ett sted i Norge:) Vist ikke skal jeg holde dere oppdatert her. Kameraet er pakket ned, og tlf oppdatert så da blir det bilder i de neste innleggene, hehe:)

Super god sommer! Stor klem fra meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar