torsdag 8. juli 2010

Statoil sommmerturné 2010 2. uke

Nå er vi i Lofoten:) fantastisk fint:) synd vi ikke fikk stoppet på vei til Leknes og tatt noen bilder, men veien var så bitteliten at det var egentlig ikke plass til å møte noen engang. Så må nok kjøre opp en gang med liten bil for å ta bilder:) Lei for å si det, men dette slår Trollveggen og Trollstigen! Det er desverre ikke de fineste stedene jeg kjenner til lenger. Jeg prøvde å få kjøpt fjernutløser til kameraet mitt, men de var utsolgt. Så ser veldig ut som jeg må overtale noen til å bli med meg på bilferie. Hehe.

Men jeg har nå satt ny rekord for hvor langt nord jeg har vært! Så i dag blir det å sende kort hjem til farmor og Pai. Det er ett par til også som kan glede seg til det dumper ett lite kort ned i postkassa.
Men frem til mandag skal jeg vel forsåvidt sette nye rekorder hver dag. Hehe. Før jeg slipper av folket og kjører så fort det er mulig med buss og henger, ned til Trondheim igjen:)

Det var veldig fint å få pappa opp på besøk:) vi fikk ryddet og vasket hele bussen både inni og ute. Sånn her så det ut før vi begynte, og etter vi var nesten ferdig!
Sånn så det ut før:



Sånn så det ut når vi var ca ferdig:








Her er alle klare på fergekaia. Vi tok ferge fra Bodø til Moskenes. Var en lang og litt bølgete tur, så noen var litt kvalme da vi skulle kjøre i land. Her er noen bilder fra båtturen:







Alle var på badeland før vi reiste fra Bodø, her er resultatet når vi parkerte og alle hoppet ut og hang opp badetøyet sitt i ett lite tre:





Her er noen bilder fra Leknes:



Nå er vi i Svolvær, hvor vi skal være på stasjonen i morgen. Så nå ser noen på film og noen av oss bare sløver=) her er ett bilde fra bussturen over hvor det ikke var noen biler på veien så jeg kunne stoppe opp litt å ta ett bilde=)




Her fikk vi låne dusjen til de som driver stasjonen. Fantastisk hyggelige mennesker!!! Tenk å åpne hjemmet sitt for 8 mennesker som skal dusje... Det er det få andre som hadde gjort! Tusen takk:) alle sammen satte kjempe pris på det. Her er noen bilder vi tok av utsikten fra huset dems








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar