lørdag 17. juli 2010

Statoil sommerturné 2010 siste oppdatering

Hei igjen....


Unnskyld! Har ikke vært meningen å ikke komme med siste oppdatering, men har vært noe kluss med passordet mitt, så har ikke fått logget meg på:( men nå er den oppe å går igjen så nå kan jeg skrive om de siste dagene, og legge ut litt bilder igjen:)

Her er noen bilder fra den første stasjonen i Tromsø mandag 12 juli:



Den flinke gjengen som deler ut gratisprøver.


Dette var både Ida og min sin siste dag med gjengen. Her har hun ansvaret for "bolleduellen". Alle må forresten stemme på Daimbollene!!! De kan ikke forsvinne!


Denne morgenen var det ikke så mange på stasjonen å "besøkte oss". Så vi hadde konkuranser internt og to av gutta holdt konsert for oss andre, i tillegg til Aleksander og Tommy. Bilder kan dere se under:




På kvelden denne dagen var hele gjengen ute å spiste på en veldig koselig restauranti Tromsø! Var litt trist og skulle forlate alle sammen, men litt deilig å skulle ha noen dager fri også:) Pappa fløy opp til Tromsø for å kjøre dobbelt med meg ned igjen til trøndelag. Her er noen bilder fra vår ferd nedgjennom Norge:















Her er siste bilde jeg tok før jeg sovnet. Hehe.. så ble ikke flere bilder på vei nedover.

Nå må nok dere som lurer på hvordan det går med barna deres på tur, spørre dem direkte, hehe.. For regner ikke med han som kjører dem nå på siste delen av turen kommer til å oppdatere her. hehe. Men var en super gjeng, så jeg må nok kjøre innom å besøke dem på en eller annen stasjon når de kommer tilbake til Oslo området.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar