søndag 11. juli 2010

Statoil sommerturné 2010 3. uken

Da er jeg inne i min siste uke med denne gjengen. Vi har en stasjon i dag og to i morgen, så bærer det jo rett til Trondheim og hjem til det "vanlige" livet!

I går var vi i Narvik, da var det ordentlig "møkkavær"! Det regnet som det sprutet da vi skulle pakke ned. Og akkurat da de andre hadde reist fra stasjonen lysnet det opp og ble opphold. Jeg kjørte alene til Nordkjosbotn, kanskje like greit, da jeg tok feil på avkjøringen til stasjonen og måtte kjøre 15-30 min for å finne ett sted og snu og det samme tilbake. hehe.. men kom meg frem til slutt:)
Så i natt sov jeg helt alene, veldig stille og rolig, kanskje litt for stille til og med. Her er noen bilder jeg tok i går:





De holdt på å le seg ihjel av meg her når de kom tilbake, for jeg hadde sett på Tingeling mens de var borte.. Men det var den eneste filmen jeg ikke hadde sett her, og siden de hadde sett den 2- 3 ganger hver så måtte jeg jo finne ut om den var såååå bra. Den var helt ok.

I kveld reiser vi videre til Tromsø...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar