mandag 19. juli 2010

Karpe Diem til Slottsfjell 17 til 18 juli

Lørdag morgen reiste jeg til Tønsberg med Karpe Diem:) deilig å være tilbake på småtur kjøring, selv om jeg nå savner gjengen i Statoil. Er vel sånn at man savner det man ikke har:p
Men var en veldig fin tur:) vi kom frem i to tiden ca, så tømte vi ut utstyret oppe på selve fjellet(!)... Første og siste gang jeg skal opp dit med buss!!! Det var kjempe trangt! I alle fall å få snudd! Men vi klarte det også på ett vis, og kom oss ned og fikk parkert. Så var det fritt frem til dagen etter kl 14:)
Jeg var bortom hotellet en tur for å finne ut hvor det var også tuslett jeg opp på festivalområdet. Jeg så Veronica Maggio, selvfølgelig Karpe også det som var videre utover:) Jeg hadde også lyst til å se Monzano, siden jeg reiste med dem tidligere i år (og ikke fikk sett dem live da), men de spilte akkurat da jeg slet med å få snudd og parkert:( Desverre kan man ikke få med seg alt her i verden, men det kommer vel flere muligheter til å få sett dem spille fremover:)
Ellers møtte jeg på mange jeg kjenner halvveis gjennom bransjen, veldig koselig. Mer er det vel ikke så mye mer å fortelle om fra dette døgnet... Men tror det blir mange oppdateringer fra turer med Karpe fremover. Ser ut som det blir noen jobber i høst, og de er en super gjeng som er morsomme å reise med, så så lenge har mulighet prøver jeg å få med meg flest mulig av jobbene med dem:)

Ellers kan jeg fortelle at Soundstorage (bandet mitt) har fått ny hjemmeside: www.soundstorage.no Vi har også tatt bandbilder med fotograf i dag(!), så nå er det ikke lenge før vi har plakatene klare! Vist ikke jeg har nevnt det før spiller vi konserter i Østfold 12-13 og 19 august! Så gleder meg til mye fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar