søndag 22. april 2012

En liten oppdatering

Hei folkens:)

Som dere sikkert ser har jeg vært lite ute å reist det siste året! Det er fordi jeg har brukt det meste av tiden på å spille inn plate med bandet mitt, Soundstorage. Så da har jeg mest drevet med opplæring og booking for Norsk Turnétransport AS, og reist minst mulig selv. Men nå som platen snart slippes er det vel snart på tide å reise rundt i landet igjen:) Både med bandet og for firma. Første juni skal vi spille vår første konsert i Stavanger! Det blir spennende.

For dere som vil høre en smakebit fra vårt debutalbum som kommer rett rundt svingen, kan dere kjøpe vår første singel på ITunes, eller høre den på wimp eller spotyfi. (Det er bare å trykke på de blå linkene så vil dere komme rett til våre sider.) De som har lyst kan også besøke oss på vår hjemmeside. Vi har også noen låter liggende ute på Urørt, men dette er delvis tidligere og umiksede versjoner av låtene som kommer på platen.

Det lille som gjenstår før platen kommer i salg er, ferdig miksing og mastring, og cover. Siden to stykker har sluttet i løpet av prosessen kan vi ikke lenger bruke det bilde vi hadde tenkt, så må ta nye. Under kan dere se det bildet vi egentlig hadde tenkt å bruke. Vi regner med at vi skal bruke samme fotograf på de nye bildene:) Hun som har tatt disse heter Tonje Kornelie (ved å trykke på linken kan du se på flere arbeider hun har utført for andre).

Nå vet dere i alle fall hvorfor jeg har vært lite ute på tur og lite sosial ellers! Håper dere vil like musikken min/ vår når den kommer ut.

Så sees vi der ute ett sted:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar