mandag 19. desember 2011

Trondheim med The Phantoms 4- 6 desember

Fredag kveld ca ved midnatt satte pappa og jeg kursen mot Oslo. Eller rettere sakt Grønland i Oslo. Her skulle vi plukke opp The Phantoms, som skulle på "relase-tur" for sin nye plate. De holdt en konsert på "Ivars kro" i Oslo og en konsert på "Lobbyen" i Trondheim. 

Jeg var stor i munnen når vi kom hjem på torsdag(fra turen med Marit Larsen), og sa det ikke skulle snø eller fryse på før vi kom hjem fra denne turen, men dette var det som ventet oss når vi kom ned i garasjen for å hente bussen:

Sånn ser Rakkestad ut i julepynten sin:) :
Men er ingen ting i forhold til dette huset på veien videre mot Oslo på E18:

Jeg skulle absolutt ikke sakt noe om været! For vi hadde snø fra litt før espa og nesten til vi var fremme. På ett tidspunkt snødde det helt tett, så det så ut som vi hadde en hel vegg forran oss. Hvorfor skal det alltid være sånn når jeg kjører dobbelt, at det enten skal være super dårlig vær, eller veiarbeid når jeg kjører, og helt perfekte forhold når andre kjører? Tror jeg har dårlig karma, eller hva det heter. Men det skal det bli en slutt på neste år! Bare vent å se:)
 Men ble julemarsipan på meg som trøst:) Årets første! Er jo ikke lov før 1 desember, og da var vi i Sverige.

 Og Pappa fikk litt snøvær han også, i alle fall liggende på veien.
 Fremme og parkert i Trondheim, fant jeg den perfekte campingvognen til mamma:p hihi...


På vei hjem, stoppet vi på den samme stasjonen som med Karpe sist. Fikk ingen vegetarpizza denne gangen, men var en veggetarianer med oss som fikk pølsebrød, med alt tilbehør (uten pølse), gratis! veldig gøy, tror jeg skal begynne å stoppe her hver gang fra nå av:)

På vei nedover så vi stjerneskudd litt nord for Rennebu. Så da ønsket vi oss tre ting. Mine har ikke gått i oppfyllelse, men vet jo ikke med pappa sine, skal vist ikke fortelle hva man ønsker seg. Flere stjerner falt også underveis. 

Vi så også noe som kanskje var en påkjørt ulv, eller hund:( Stort og loddent var det i alle fall. Litt trist, men er vel ikke så mye værre enn alle de lemmen jeg moste i fjor! hehe. men denne gangen så vi bare dyret, traff det jo heldigvis ikke!

Ellers var det veldig hyggelig å møte Børre igjen! Onkelen min Anders er jo broren hans:) Men har ikke sett han siden de giftet seg som noen år siden. Så nå vet jeg ennå mer "familiehemmeligheter" hehe.. Skal ikke røpe for mye, men nå vet jeg hvor onkelen min tok svømmeknappen og hvordan hans familien kom fra Sverige til Norge:) hehe... Litt internt, men det må være lov.
Takk også til Børre for "bussbøkene" er det noen som er uenige om noe heretter, finner dere kanskje svaret i disse bøkene:)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar