torsdag 27. januar 2011

MGP- Fra Florø til Skien 21- 25 januar

Fredag 21 januar var det igjen ut på tur. Årets siste MGP- flytur! Skal bli deilig å slippe å fly noe mer, som sakt hater jeg å fly. hehe.. men gikk også denne gangen veldig bra. I år har flyene ikke vært forsinket en eneste gang, i motsetning til i fjor som alle flyene var forsinket!!!
Vi skulle egentlig fly opp kjempetidlig lørdags morgen, men siden vi skulle kjøre igjen natt til søndag, reiste vi opp fredag og sov langt utover lørdag. Skal ikke legge skjul på at det ble en liten tur på "byen" også:) hehe....


Lørdagen gikk for det meste med til å sove, spise, se generalprøven, spise og sove igjen. Før vi skulle laste bilene. Nok en gang har jeg ingen bilder fra opplasten, da jeg glemte å ta med kamera på turen, og mobilen min ikke tar så bra bilder i mørket!
Vi kjørte umiddelbart videre mot Skien når bilene var fylt. Jeg kjørte de tre første timen, så ble jeg kjempe trøtt, og noen andre måtte ta over. Etter tre timer, bråvåknet jeg, at de måtte legge på kjettinger rett før Hemsedalsfjellet! Da må jeg ha vært 3 timer i koma. For jeg har ikke fått med meg at vi har tatt ferge, hatt pause eller at de var ute å kjøpte frokost!!! hehe.. så var nok litt sliten.


Men de hadde kjøpt frokost til meg:) Og JA jeg var så forvirret som det ser ut som på bildet!
Det skjedde ikke så mye uforventet og spennende på denne turen, men her er noen bilder som viser hvor pent det kan være over Hemsedalsfjellet:










Litt lenger ned, så vi stavkirken på Gol. Fikk dersverre ikke med Michael sin bil på bilde. Mobilen er litt treg i avtrekkeren:(
Rett etterpå stoppet vi på Shell (også på Gol). Her kom polit kjørende etter oss! Thomas måtte blåse, fordi noen tullinger hadde ringt å anmeldt han for å ha kjørt for sakte ned fjellet! Men hva skal man gjøre på glatta med kjettinger på da? Han tok det med ett smil, og vi fikk alle kjøre videre:)


Herfra kjørte vi til Torp hvor vi tok kvelden. Etter tolv timer var det å kjøre den siste timen inn til Skien. Her skulle vi endelig få dusjet! hehe.. En natt på sportell passet seg da. Thomas fløy hjem til familien for noen dager fri, mens vi andre slappet av, snakket tull og spiste på big horn.

Tirsdag var det på nytt klart for tømming av bil. Så bar det rett hjem til mammas taco:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar