onsdag 29. august 2012

Tur med Kaizers til Målrock 2012


Torsdag 9 august var bussen, Pappa og jeg klare for en ny tur med Kaizers! Lenge siden jeg hadde vært på tur med dem nå. Tror faktisk ikke det er siden Hove 2011.

 Jeg hadde tatt med meg bussen til Oslo dagen før og skulle bare kjøre de få minuttene det er fra meg og ned til sentrum. Pappa kjørte bussen Øystein skulle ha med seg på tur med Gabrielle inn til byen, de kjørte E18. Men gleden ved å være tidlig ute og ha kort vei varte ikke lenge. Midt i Ekebergtunellen ble jeg møtt av en sykt kø, som varte helt ned til hotel opera. Hele 1 1/2 time tok det meg! Bare fordi det var utslipp fra Øyafestivalen. Men ingen sure miner heldigvis og vi hadde god til til Årdalstangen:)


På Hemsedalsfjellet stod det en stor elg ute i vannet (pappa og jeg har diskutert mye sener om hvilket vann den stod i, men jeg holder fortsatt fast på Hemsedal)!
Vi så også dette søte dyret, akkurat der du kan ta av inn i Lærdalstunellen.



Vi var fremme på Årdalstangen kl 7.00 fredag morgen. Så vi sov til 12-13, for vi var da ganske småtrøtte. Da hadde også Andreas kommet med utstyrsbilen så vi hang litt rundt med han.




















 Da vi endelig skulle sove skulle jeg ta en god og varm  dusje, så jeg ble ordentlig trøtt, men som vanlig var det bare kaldtvann:( Typisk min flaks. Sovna likeve. Og bråvåknet til "optimist" av Jahn Teigen. Mange gamle gode minner som strømregningen på da:) Skulle vært der Kikke:D 


Ferden hjem gikk veldig bra. Vi rakk akkurat å få passasjerene på flyplassen 6-7 minutter før innsjekkingen på flyet dems stengte!! hehe.. Alldri kjørt så fort med nightliner før jeg:)


Ellers har jeg ett lite tips til dere! Last ned "Posten" appen. Genial!!! Nå kan jeg sende kort hjem til besteforeldrene mine uansett hvor jeg er i Norge. Uten å måtte stresse med å lete etter ett sted de selger kort. Og i tillegg kan jeg sende kortet med egene bilder fra ting jeg har opplevd. Og er kvaliteten på bildet bra, blir kvaliteten på kortet super også:) Så oppfordrer alle til å laste den ned og starte å sende kort til kjente og kjære:)


Tonje Michelle:)

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing this nice post. The post was awesome . I hope, I can see more from you.Thanks again .

    10 BEST ELECTRIC BARBECUES OF 2017



    BEST ELECTRIC BARBECUES REVIEW

    SvarSlett