mandag 27. august 2012

Beitostølen og Giske med Karpe Diem 27- 29 juli

Fredag 27 juli var bussen pakket og klar for tur. Dette må alltid være med når jeg reiser på tur med Karpe:) Noe har vært med oss fra første dag, andre ting har kommet med etterhvert:)




Jeg orker ikke være sulten over lengre tid lenger fordi jeg ikke finner noe sted å stoppe å kjøpe mat. Så dette er en typiske "helgematpakke" for meg nå om dagen (i tillegg til mat på spillesteder selvfølgelig!).




Etter at jeg hadde plukket dem opp i Oslo satte vi kursen mot Beitostølen og Trollrock. Her møtte vi også den andre bussen vår, som Øystein var ute med Sivert med. Så videre til Sommerfesten på Giske kjørte vi sammen:)
På bildet under kan dere se oss parkert ved siden av hverandre. Jeg våknet til en L teipet til frontruta. Vet ikke helt om jeg skal ta det som ett hint eller ikke. Hehe!


(foto stjelt fra Øystein Mangerud på Facebook)

Her har vi pause på Lesja. Ser ut som "ryggsekken" min er litt for liten! Hehe. Den var ikke særlig god å rygge med heller. Så håper jeg får vår henger på neste tur:)



Trollveggen!



Fremme i Ålesund var jeg super glad for søvn. Stille og rolig var det der også:)


Men før jeg sloknett her, var jeg ute i byen å spiste mat med Elisabeth og Inga:) Kjempekoselig å se dem begge igjen:)

Så etter ca 7- 8 timer med søvn ble jeg hentet igjen på Hotellet og møtte på Elisabeth og Inga igjen for å se på Karpe spille konsert:D Som vanlig sykt bra konsert:D Likte spesielt den akkustiske avdelingen de har lagt inn på midten!

Har ikke så mye mer å fortelle om denne turen. Som vanlig var det veldig hyggelig og jeg gleder meg allerede til neste:D

Hittil har Karpe Diem og jeg kjørt her sammen:






Ellers har jeg det veldig bra om dagen. Jeg har senket prisene på noen av varene i nettbutikken min i det siste:) Må ha noe å gjøre når jeg ikke jobber eller spiller også. Lurer litt på om jeg har ADHD for klarer ikke å sitte stille uten å ha noen å gjøre:p Hyggelig om dere titter innom:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar