mandag 7. mai 2012

Tur- retur Kongeparken med Karpe Diem 3 til 5 mai 2012

Torsdag la pappa og jeg ut på tur med Karpe Diem til Russetreffet i kongeparken:) Jeg skal kanskje ikke si det høyt, men super koselig å være på tur med dem igjen. Er liksom noe eget! Er noe helt annet å være på tur med noen du har reist SÅÅÅÅÅ mye med, og noen du aldri har vært på tur med før:) Selv om det også som regel er veldig hyggelig.

Denne gangen hadde vi med oss hengeren også. Akkurat det gruet jeg meg litt til, men hadde øvd ganske mange timer uken før, så det skulle gått bra. "Synd" at det var pappa sin tur til å kjøre de fleste gangene vi skulle rygge underveis da:P hehe.. men hadde nok fiksa det jeg også. Men skal nok øve noen økter til før sesongen setter inn for fullt! For i sommer skal jeg bare dure rundt med henger bak! Klarte meg jo på Statoil-tur, så er nok bare å øve opp gamele kunster:D

Det er egentlig ikke så mye å skrive om denne turen! Vi kjørte til Ålgård (utenfor Stavanger) og hjem igjen. Ingen problemer underveis, og rakk ikke så mye annet enn å sove før vi skulle tilbake, hehe. Derfor er det lite spennende å fortelle!

Det er veldig pent på vei mot Stavanger også:) Denne morgenen var det spesielt fint lys også!! Så sånne morgener skjønner jeg de som sier jeg får se så mye pent på mine turer:D



Jeg tror mange har mye å glede seg til når Karpe kommer med nytt album! Og jeg tror sceneshowet kommer til å blir ennå bedre enn det var i forrige omgang (om det går ann da!!!). Skal ikke si noe mer om det, men ut fra diskusjoner jeg har hørt kommer det til å blir supert!!! Her kan dere se en smakebit fra Russetreffet:


Pappa ble med på denne turen, sånn at jeg skulle rekke hjem til konfirmasjon for fetteren til Thomas. Så fikk til og med sovet to timer på vei hjem<3 Har en veldig snill pappa jeg:) Hadde han ikke vært med, hadde jeg kommet hjem to timer senere! Så tusen takk pappa:)

Blir kanskje en god stund til jeg oppdaterer igjen, da det ser ut som det er en stund til jeg skal ut å kjøre igjen. Men man vet jo aldri i denne jobben. hehe..

Men da ser jeg vel flere av dere istede:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar