mandag 20. september 2010

Lillehammer, Bråttvåg, Steinkjer, Trondheim med Karpe Diem 15-19 september

Onsdags morgen bar det ut på tur igjen. Nok en gang med Karpe Diem. Første stopp denne gangen var Lillehammer og Bingo'n. Her hadde jeg faktisk ikke vært siden jeg og Line var på Karpe konsert for 4-5 år siden. Så det var litt kult. Det så utrolig mye mindre ut der nå enn sist jeg var der, hehe.. Men da hadde jeg ikke sett like mye av Norge som jeg har gjort nå:)

På turen denne gangen hadde vi med oss en "turnéhund", eller egentlig skal han bli førerhund, og fikk være med oss på langhelgstur:)



Torsdag var det klart for Brattvåg. Utrolig mye tryggere jeg følte meg på vei ut dit nå enn i Mars! Denne gangen var det bare veier og ingen skredfare!!! Eneste var litt is på veien fra litt etter Lillehammer og opp til Kvam.


Fredag var det klart for Steinkjer. Her gav Magdi meg ett tilbud om å bli fast medlem av Karpe Diem. Fikk aldri svart konkret ja eller nei, og ikke heller vite hva betingelsene eller, hva det innebar! Kunne jo vært lønnsomt i disse tider det. Hehe... Så må nok forske litt mer på hva det innebærer neste helg:) Kunne jo kanskje fått igjenom at de kunne spilt "Kaffe", vet det er flere enn meg som vil høre den:) Men nå er jeg litt usikker på om jeg er en del av "gjengen" etter å ha lest dette blogginnlegget de selv skrev om denne turen, hehe: http://karpediem.blogg.no/1284912341_lillehammer_beistad_h.html


Konserten var her utsolgt!!! De spilte denne dagen på ett lite, men koselig samfunnshus på Beistad. Jeg hadde egentlig lovet, og hadde store planer om å se denne konserten, men sånn ble det desverre ikke, da jeg ikke klarte å sovne før en time før konserten ca:( Men sånn kan det vel gå når det noen ganger blir vanskelig å sovne på komando. Så jeg tror jeg må finne meg en annen sovestrategi:)

Lørdag var det klart for Trondheim!!! Alle gledet seg ekstra til denne dagen:)
På vei fra Steinkjer møtte jeg en lupo som var helt lik min!!! Den kan ikke være såååå stygg når det i alle fall finnes 4 helt like!! Hehe... Så nå gleder jeg meg bare til vi får fikset min så jeg kan ut å rulle med den igjen:)
Også I Trondheim var konserten utsolgt!! Veldig gøy når de gjør det sååå bra:) Denne gangen fikk vi ny parkering på Samfunnet. Så stod litt lenger oppe i gata. Det var egentlig litt greit. Ble ikke så mye flying rundt bussen som det pleier.

Her møtte jeg endelig Line, og var sammen med ho noen timer. Vi har prøvd å møttes hver gang jeg har vært der det siste året, men vi har alltid fri på ulike tider av døgnet:( Det var kjempe koselig så se henne igjen. Rart hvor fort praten går med gode venner, selv om man ikke har snakket sammen ansikt til ansikt på 2 år, eller hva vi kom frem til at det måtte være siden vi så hverandre sist! Jeg skulle egentlig møte henne også senere på konserten, men sånn ble det ikke:( (Jeg glemte å ta bilde av Line, så dette stjal jeg på facebook)

På vei hjem skulle jeg slippe av noen underveis så kjørte E6 hele veien ned i stede for Rv 3. Dette førte til at turen hjem ble noen timer lenger, men var nesten verdt det ved å kjøre over Dovre med alle de fine fargene det var å se der nå:


Så nå er det bare å snu døgnet tilbake i natt, så jeg er klar igjen i morgen kveld for Bergen, og Haugesund og Suldal videre utover i uken:)

Ellers tror jeg at det kommer nye låter på myspace og www.soundstorage.no denne uken, da demoen til By:Larm var ferdig denne helgen:) Håper dere vil like det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar