tirsdag 28. september 2010

Bergen, Haugesund og Suldal med karpe Diem

Torsdag var vi på Verftet i Bergen! Tonje skal aldri tilbake hit!!! Eller ikke med buss i alle fall!!! Er bare forferdelig å kljøre inn og ut derfra! Men takker masse til gjengen og spesielt Basse og Kenneth for masse vinking og hjelp!!!
Ellers sov jeg som en stein på Hotell Norge hele dagen! Noe jeg absolutt trengte, etter den komme seg til verftet opplevelsen! Ellers var det litt rart å være i Bergen uten at Elisabeth var der! Men ser henne forhåpentligvis mer fremover nå som hun har flyttet til Oslo!
Raggen laget sang til meg i Bergen! Den handlet om at jeg ikke viste om jeg ville være med i bandet hans. Fantastisk gøy! Så nå skal han synge den for meg hver morgen:) synes han må spille den inn:) hehe. Om dere vil se bilder fra dette må dere gå inn på

På vei til Bergen, mer bestemt på Hemsedalsfjellet så jeg denne reven mens jeg hadde 45 min pause. Den synes ikke så godt, men tror dere skal se den når dere vet den skal være på bildet:P Den er ganske midt i bildet.


Fredag var vi tilbake i Haugesund. Og konserten var også denne gangen på By scenen. Så jeg tilbrakte en dag på fortauet på utsiden. Eller jeg var på desperat jakt gjennom byen etter ny telefon, da jeg klarte å knuse min, da jeg gjorde klar bussen for denne turen. Men det var vanskelig.. fant ikke ett eneste sted som solgte telefoner.... Ellers var jeg på konserten denne kvelden:

Skjedde mye rart under denne konserten som slagsmål, utkastelser og folk som danset fantastisk morsomt. Ellers ble jeg "flydd på" av ei dame og en stol... Plutselig fløy jeg to meter fremover, og snudde meg og så en ung dame som hadde falt ned trappen bak meg med stolen og det hele.. Heldigvis hadde hun fått i seg litt så tror ikke hun merket det så mye. Hun var mest flau.

Lørdag var vi i Suldal. Ett fantastisk pent sted, som dere kan se på bildene under. Har ikke så mye mer å skrive om denne dagen.



Når jeg kom hjem igjen var høsten godt i gang her også, som dere kan se på bildet under.

Nå er det bare å få seg litt søvn, så står Sogndal, VOLDA, Hamar og Gjøvik for tur. Før det blir litt fri neste uke. Håper å få sett mange av dere da:) Så lenge, pass på dere selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar