søndag 8. mai 2011

Karpe Diem Lørenskog og Kongeparken 5-7 mai


Jeg har akkurat kommet hjem fra en fantastisk tur med Karpe Diem!
Den var egentlig fantastisk før jeg begynte. Da jeg to dager før avreise våknet opp til en mail med dette vedlegget:




Først reiste vi til Lørenskog, og jeg kjørte veldig feil for første gang. Hehe. Vips var vi nesten tilbake på Furuset. Hehe. Jeg hadde tatt til høyre i stede for venstre i en rundkjøring og da gikk alt i ball. Men kom frem til Lørenskog hus etterhvert:) Problemet var ikke at jeg ikke hadde forberedt meg på forhånd, men vi valgte å kjøre en anne vei enn jeg hadde planlagt og da stemte ikke lenger min veibeskrivelse. hehe.. men gikk jo bra. Her spilte de på ett helt nytt kulturhus.

Men det som gjorde denne turen så bra, var turen til Stavanger!!! Chirag og Magdi hadde bestemt seg for at vi på denne turen skulle lage en "buss-låt". De to skulle spille inn beat'n og alle vi ti andre på bussen skulle rappe 8-12 takter hver. Super kul idé og alle tok det kjempe seriøst, og satte seg ned å skrev tekster, og det var en super god stemning i bussen. På fire timer med skriving og innspilling så var sangen (unntatt mitt vers) ferdig. Jeg kunne jo ikke kjøre, skrive og spille inn mens jeg kjørte, hehe. Så nå gleder jeg meg bare til å høre den helt ferdig. Jeg hørte den bare i bruddstykker, og når jeg tok pause, var det tid for at de skulle sove. Men kjenner jeg denne gjengen rett så kommer den ut på Karpes blogg etterhvert. Så følg med der.

I Stavanger spilte de på landstreffet for russen i Kongeparken, mens jeg sov på et hotel inne i Stavanger. Jeg fikk med meg det siste kvarteret av konserten, så virket som en bra konsert:)


























Turen hjem gikk veldig bra. Men er litt skuffet over at jeg ikke så noe politi hverken på vei til eller fra Stavanger! Burde ikke de være ute å kontrolere alle disse russebilene og bussene? Det stod jo biler med mottorstopp på alle rasteplasser! hehe... Så mannen på verkstedet fikk nok feil, når han mente jeg garantert ville bli stoppet med rød buss på vei til russetreff!





Har ikke så mye mer å fortelle om denne turen. Men var super sliten når jeg kom hjem, så hele dagen tilbrakte jeg på denne nye sofa'n.


Ellers vil jeg vise med noen bilder hvor fint det kan være i nærmiljøet. Disse bildene tok jeg fra jeg parkerte bilen til jeg var i leiligheten. Så jeg er ikke så heldig som opplever så mye pent på mine reiser. Det er vel heller det at jeg har øynene åpene for inspirasjon uansett hvor jeg er:p hehe....






Håper dere alle har det bra! Nå blir det noen uker med vanlig kontorjobbing for meg, også starter sesongen for fult i begynnelsen av juni. Så da blir det nok mange flere innlegg igjen her inne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar